Returnering

Fortrudt køb

Dansk forbrugerlovgivning foreskriver, at du som forbruger har 14 dages returret efter du har modtaget varen.

Homoware går ud over denne lovgivning, og tilbyder dig 30 dages returret, så du i ro og mag kan vurdere, om du har fået den rette vare.

Du må gerne modtage varen, pakke den ud, og evt. prøve den, men for at benytte din returret skal varen være i en stand, så den kan sælges igen. Vi kan dog ikke tilbyde denne returret på produkter til intim brug af hygiejniske årsager, her bortfalder bytteretten/fortrydelsesretten ved åbning af produktets emballage.
Såfremt vi vurdere, at varen er blevet brugt i en grad, der gør, at varen ikke kan sælges igen eller har lidt et værdi-tab, vil kun differencen mellem din købspris og den nye salgspris blive refunderet til dig..

Du skal selv betale returfragten til Homoware. Vi tilbagebetaler købet hurtigst muligt efter vi har modtaget varen retur.

Du kan vælge mellem følgende tilbagebetalingsmuligheder:
- Tilbage på betalingskortet, der blev benyttet ved købet
- Bankoverførsel til en bankkonto
- Betaling til din MobilePay

For at gør brug af din returret, skal du benytte en af følgende muligheder:
- Udfylde vores online formular Læs mere her
- Benytte en standard-formular f.eks. denne og fremsende denne til os.

Varen skal sendes til:
 HarinWeb
 Larsbjørnsstræde 11, kld
 1454 København K

Vi modtager aldrig varer sendt pr. efterkrav.

Er du i tvivl om din returret, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os

Reklamation

Vi yder 24 måneders reklamationsret på alle varer købt hos Homoware i henhold til købeloven.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, vold, ringe vedligeholdelse eller uautoriserede indgreb.

Reklamationer over fejl og mangler skal meddeles homoware.dk inden for rimelig tid efter, at fejlen eller manglen er opdaget eller burde være opdaget. I forbindelse med reklamationssager afholder homoware.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Ved fejl, mangler eller udeblevne leverancer bedes du, inden det defekte produkt returneres, kontakte vores kundeservice, så vi sammen kan aftale det videre forløb.

Bemærk at Homoware ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

Refusion sker normalt ved kreditering af dit betalingskort. Har du imellemtiden skiftet bank eller fået nyt kort, kan det være nødvendigt at lave en bankoverførsel, og i disse tilfælde, skal vi bruge dit konto- og registreringsnummer til din bankkonto.

Ombytning

Hvis du er kommet til at bestille et produkt i en forkert størrelse eller farve, tilbyder vi at bytte denne, så du kan få et produkt du er tilfreds med.

Alt hvad du skal gøre er, at udfylde vores returningsformular. Herefter vil du blive kontaktet af vores kundeservice, som aftaler det videre forløb med dig.

Bemærk, det er ikke sikkert, at vi er lagerførende på den ønskede størrelse/farve, og derfor kan der opstå en ventetid før vi kan fremsende det rette produkt. Denne ventetid vil kundeservice oplyse dig om.

Du skal selv betale for produktets fragt retur til os. Når vi har modtaget varen retur, fremsender vi normalt uden beregning den rette størrelse/farve til dig.

Vi modtager aldrig varer sendt pr. efterkrav.

Pakkefejl

Vi er alle mennesker, og pakkefejl kan opstå - det erkender vi.

Derfor, hvis du har været så uheldig at opleve en pakkefejl, så kontakt vores kundeservice, så vi kan finde den bedste løsning for dig – Homoware betaler naturligvis altid alle eventuelle ekstra fragtomkostninger i forbindelse med pakkefejl.

Følg os på Facebook - vi skal nok opføre os pænt
Vores kunder mener, at vi har branchens ubetinget bedste service. Vi mener, at vi altid kan gøre det bedre!